Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 10, 2011

Lagu yg wat eila gila di waktu ini..Penghujung cinta


Berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]


Dalam bz2 wat keja 2bln ni,ade lak lagu yg touching n romantik lah...
klo dgr lagu ni,ttba ja mud hepy datang...
trus smngt wat keje..
yahooo....
nk dgr lagu ni la ari2..boley x?hehhe =)

4 comments:

  1. eila... lagu ni mmg sgt2 best. nazmi pun suka lagu ni. klu kuar kat radio masa tgh drive, dia trus kuatkan sambil nyanyi sekali. (^___^)

    ReplyDelete
  2. tulah...best kan...yeke nazmi kuatkan volume? ade maksudnyer tu..sooo sweeet rifqah...ape yg dlm ati die,maybe ade dlm lirik tu..hayatilah....

    ReplyDelete
  3. suke juge. hope bole nyanyi same2 ngan incik S. kih3 (berangan kan?)

    ReplyDelete
  4. yeke ko sk jgk ejan...sume org suke nih...suke2..berangan la puas2 sbb angan2 tu maybe akn jd realiti nnt pd hari ko kawen..karok la lgu ni wei..

    ReplyDelete