Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

Lagu dari Akim =janji


Jom layan lagu ni..dpt wat ati ni bertambah sayang laaa....







Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku


Chorus

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu

Aku janji padamu
Takkan menduakanmu
Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus


Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus


Takkan menduakanmu

4 comments:

  1. lagu ni wat aku jadi suke kat akim, sebab ending vclip ni cam hampeh. rase sungguh kurang ajar. haha. emo. tapi suke sebab cam akim bjaya mjiwai watak dlm vclip ni. buat org hangin. haha. aku pn suke lagu nih. ^^

    ReplyDelete
  2. yeke..bgusla akim ni,wat ko emo emo..hehhe..kan suke kan lgu ni..nnt boring2leh la jenguk blog eila,dgr lagu2 terpilih..waahhh gitu..

    ReplyDelete
  3. hampeh la ko..tuju lagu dialam maya jela..xde org dgr mcm radio tue...sowi la ye...entry lagu je yg penoh setakat nie...

    ReplyDelete